COMUNICACIONS I CONTACT CENTER
- Data Center amb una infraestructura robusta i segura, dissenyada per a suportar les necessitats d’escalabilitat, redundància, balanceig de càrrega, energia contínua i seguretat que requereixen les aplicacions i les dades.
- Servei d’atenció telefònica personalitzada amb operadors formats per als requeriments de la gestió comercial dels clients de SEIC. Sistemes telefònics d’última generació amb tecnologia Asterisk.
COMUNICACIONS
Allotjament (Hosting / Housing)
- Allotgem els seus recursos d’informació als nostres servidors, dins les nostres instal·lacions amb la garantia que la seva informació estarà sempre disponible on-line.
- Serveis de Connexions Remotes
CONTACT CENTER
Atenció al Client
- Subministrament de qualsevol tipus d’informació
- Gestió d’incidències
Recepció de Comandes
- Mitjançant diversos mitjans (telèfon, fax, email, web) els fem efectius al sistema del client
Confirmacions d’Assistència a Esdeveniments\Estrenes
- Si la seva empresa convoca algun esdeveniment necessita d’aquest servei
- Control d’aforament dels recintes
- Emissió de confirmacions d’assistència via e-mail, postal i d’altres
- Reporting de dades